miércoles, 11 de mayo de 2011

Jo sóc...

Podria definir-me a mi mateixa... podria dir que sóc poruga però massa orgullosa i per això, l'orgull em porta a fer les coses que em fan por. Podria dir que sóc difícil de comprendre, que sóc egoista perquè vull gaudir de les persones que més estimo, que tot i això, mai exigeixo que em facin cas per molt que ho necessito. Podria dir també que dono importància a coses que possiblement una persona normal creu que són tonteries, però que per a mi signifiquen molt més. També podria dir que no suporto veure a la gent que estimo sofrir, que tinc moltes manies, que el meu caràcter és estrany i complicat, que hi ha massa coses que aconsegueixen que em molesti. Que sóc feminista i a la vegada una noia que es passa la vida vivint molt lluny del món, en el seu món de somnis i situacions que mai es compliran. Que acostumo a callar-me massa les coses fins que arriba un moment en què el detall més petit fa explotar la bombolla. Que somio tindre una historia d'amor de pel•lícula, que m'encanta fer enrabiar a la gent però no suporto que em maregin, que em fixo en aquells petits detalls de cadascú, que en la meva llista, seré quasi sempre l'última. Que ploro amb facilitat i que quan m’enfado val més estar lluny meu, sóc ordenada i desordenada a la vegada, m'encanta el periodisme però no tinc ni idea de com fer bons articles. Que sóc massa confiada en la gent i per això s'aprofiten de mi. Que massa vegades he deixat escapar els meus somnis per fer allò que creia que era el correcte, que penso massa les coses, que moltes vegades m'agradaria desaparèixer del món, que sóc una romàntica empedreïda sense cura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario